پیش به سوی تحریم فعال انتخابات: زندانیان سیاسی آزاد باید گردند!

پیش به سوی تحریم فعال انتخابات: زندانیان سیاسی آزاد باید گردند!

zamani

بیانیه 81 

     شاهرخ زمانی و خالد حردانی دست به اعتصاب غذا زدند

به دنبال تخریب منزل ٧ شهروند عرب در محلۀ «شلنگ‌آباد» اهواز توسط مأموران شهرداری با بولدوزر، شاهرخ زمانی و خالد حردانی در جهت حمایت از خانواده های فوق، و اعتراض به عملکرد ضدّ انسانی مأموران جمهوری اسلامی، از روز شنبه 28/2/1392 دست به اعتصاب غذای تر زده اند.

خواستۀ شاهرخ و خالد از نهادها و تشکل های داخلی و جهانی، حمایت از این خانواده ها و اعتراض به عملکرد جمعی نهادها و مأموران جمهوری اسلامی است، با توجه به این که تخریب سرپناه این هفت خانوادۀ شهروند اهوازی تنها یک نمونه  از کارهای ضد انسانی جمهوری اسلامی است.

در خبرها آمده است:

«مأموران شهرداری در حالی با بولدوزر اقدام به تخریب این خانه‌ها کرده‌اند، که این شهروندان نتوانسته‌اند وسایل مورد نیاز خود را از خانه‌هایشان خارج کنند.

این ٧ خانوار هم اکنون هر کدام با چندین عائله در چادر در نزدیکی خانه‌های تخریب‌شدۀ خود به سر می‌برند و از هرگونه امکاناتی جهت زندگی محروم می‌باشند.

تخریب منازل این شهروندان عرب از سوی مأموران شهرداری حکومت اسلامی ایران در حالی صورت می‌گیرد که هم‌اکنون کاندیداهای ریاست جمهوری در ایران شعار انتخاباتی خود را عدالت اجتماعی، ریشه‌کنی فقر و حل مشکل مسکن برای شهروندان در مناطق فقرنشین عنوان می‌کنند.»

ما ضمن محکوم کردن عملکرد شهرداری اهواز در تخریب خانۀ هفت خانوادۀ اهوازی از تمامی کارگران، زنان، دانشجویان، معلمان و جوانان و تشکل ها و نهادهای اجتماعی داخلی و جهانی می خواهیم  در مقابل چنین عملکرد ضدّ انسانی سکوت نکنند و دست به اعتراضات عملی بزنند.

از طریق ارسال نامه های اعتراضی، اعلام در آکسیون های اعتراضی آتی و خبر رسانی گسترده حمایت خود را عملی نماییم.

پیش به سوی اتحاد بیش‌تر برای فشار بیش‌تر!

پیش به سوی اعتراضات گسترده‌تر با شعار:

کارگر زندانی، زندانی سیاسی آزاد باید گردد!

کمیتۀ حمایت از شاهرخ زمانی

30/2/1392

 http://www.chzamani.blogspot.com
www.chzamani.blogspot.com

 [email protected]

میلیتانت

سایت گرایش مارکسیست های انقلابی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *