دعوت از ایرج آذرین به مناظره در باره رفرم و انقلاب

در آستانه اول ماه مه و با توجه به تحولات موجود در برخی از کشورهای عربی، اتاق پالتالکی احیای مارکسیزم در نظر دارد میز گردی پیرامون مفهوم انقلاب و رفرم اجتماعی ترتیب دهد. به این منظور از رفقا مرجان افتخاری، فعال مستقل چپ و علیرضا بیانی از گرایش مارکسیسم انقلابی دعوت به عمل آمده است. علیرضا بیانی در نظر دارد که در بحث خود دیدگاه های رفیق ایرج آذرین در همین رابطه را مورد نقد قرار دهد.

ایرج آذرین در سال گذشته در میز گردی با حضور نماینده ایرانی سوسیال دمکرات مقیم سوئد( از تدارک دهندگان اخیر کنفرانس اولاف پالمه) در مورد انقلاب و رفرم در میز گردی شرکت کرد و به زعم ما مواضع نادرستی در رابطه با مفهوم انقلاب بیان کرد. علیرضا بیانی که در آن جلسه شرکت کرد، در وقت کوتاهی که در اختیار داشت ( ۳دقیقه) فرصت کافی برای نقد نظرات وی نداشت و به همین دلیل ایشان را به میز گردی در همین رابطه و اینبار با حضور نمایندگانی از گرایش مارکسیزم انقلابی دعوت کرد که ایرج آذرین به آن پاسخ نداد. اکنون پس از گذشت یکسال فرصتی به دست آمده که در میز گرد اتاق پالتالکی احیای مارکسیزم به این موضوع پرداخته شود و از اینرو رسما از رفیق ایرج آذرین جهت شرکت در این میز گرد دعوت به عمل می آید. بدیهی است با عدم حضور ایشان در این میزگرد، مواضع وی مورد نقد قرار خواهد گرفت و بنا بر رعایت موازین دمکراسی انقلابی، حق دمکراتیک ایشان میدانیم که با حضور در این میز گرد و با وقت برابر مواضع خود پیرامون مفهوم انقلاب و رفرم اجتماعی را به بحث گذاشته و پاسخگوی نقد به آن نیز باشد. قبول یا رد این دعوت نیز حق

دمکراتیک ایشان بوده و قضاوت در مورد آن نیز به عهده علاقه مندان به این مباحثات در جنبش

کارگری سوسیالیستی می باشد

شورای دبیری

گرایش مارکسیستهای انقلابی ایران

یازده آوریل ۲۰۱۲

********

«میز گرد در باره «رفرم و انقلاب

مرجان افتخاری- فعال سیاسی مستقل

علیرضا بیانی- گرایش مارکسیستهای انقلابی

ایرج آذرین- اتحاد سوسیالیستی کارگری (هنوز ایشان تایید نکرده اند. از آنجا که به مواضع ایشان توسط علیرضا بیانی نقد می شود، برای رعایت اصول دمکراسی، ایشان به عنوان نفر سوم به میز گرد دعوت شده اند).

زمان و مکان

پنجشنبه ۱۹ آوریل ۲۰۱۲ ساعت ۱۹/۳۰ به وقت اروپای مرکزی

مطابق با ۳۱ فروردین ۱۳۹۱ ساعت ۲۲/۰۰ به وقت ایران

پالتاک Paltalk- Asia and Pacific- Iran-Ehyaae Marxism

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *