اعتصاب غذای شاهرخ زمانی پس از انتقال به زندان قزل حصار

Shahrokh Zamani

شاهرخ زمانی، عضو سندیکای نقاشان ساختمان، پس از تلاش برای برپایی یک اتحادیۀ کارگری مستقل، با اتهام «اقدام علیه امنیت ملی» و «اجتماع و تبانی در یک نهاد غیر قانونی» رو به رو گردید.
شاهرخ در طول دورۀ محکومیت خود نه فقط با سوء رفتارهای جسمی و روحی متعدد و عدم برخورداری از معالجۀ پزشکی رو به رو شده، بلکه ممنوع الملاقات نیز گردیده است. به دنبال انتقال اخیر وی به بازداشتگاه بدنام قزل حصار، شاهرخ بیش از 29 روز است که در اعتصاب غذا به سر می برد.
ما تمامی اتحادیه های کارگری، سوسیالیست ها، زنان، دانشجویان و فعالین جنبش دگرباشان را فرامی خوانیم تا رژیم آغشته به خون جمهوری اسلامی را وادار به آزادی فوری و بی قید و شرط شاهرخ زمانی و تمامی دیگر زندانیان نبرد طبقاتی نمایند. ما مقامات رژیم ایران را مسئول وضعیت سلامتی فعالین کارگری زندانی مانند شاهرخ زمانی می دانیم و یقین داریم که آن ها روزی بهای جنایات خود علیه طبقۀ کارگر را خواهند پرداخت.
شبکۀ همبستگی کارگری (IWSN)
۵ أوریل ۲۰۱۴ 

شبکه همبستگی کارگری همراه با فعالان احیای مارکسیستی در بریتانیا بیش از ۱۰۰۰ امضا از فعالان کارگری و افراد مترقی بریتانیا جمع آوری کرده و به زودی در کنگره دانشجویان بریتانیا شرکت کرده و در خواست آزادی شاهرخ زمانی را به گوش هزارها تن از دانشجویان بریتانیا خواهد رساند و کمپین شاهرخ زمانی را گسترده تر خواهد کرد.

میلیتانت

سایت گرایش مارکسیست های انقلابی ایران