شاهرخ زمانی پس از محاکمۀ مجدد، به شش ماه دیگر حبس محکوم شد

روز شنبه 8 سپتامبر، شاهرخ زمانی، عضو کمیتۀ بازگشایی سندیکای نقاشان و تزئینات ساختمان و همین طور عضو شورای نماندگی کمیتۀ پیگیری برای ایجاد تشکل های مستقل کارگری که به جرم تشکیل یک گروه سوسیالیستی و «تبلغ علیه نظام» محکوم گردیده است، جهت محاکمۀ مجدد به اتهام فحاشی علیه رهبر ایران به شعبۀ دوم دادگاه انقلاب تبریز منتقل شد.

شاهرخ پیشتر به 11 سال حبس محکوم شده و چند ماه است که در بازداشتگاه زندان رجایی شهر کرج به سر می برد. کل پروندۀ قضایی او بر اساس شهادت دروغین و کذب دو زندانی بدنام بوده است.

روز 26 سپتامبر، شعبۀ دوم دادگاه انقلاب تبریز، شاهرخ را به تحمل شش ماه حبس دیگر در زندان رجایی شهر (گوهر دشت) محکوم نمود.

در طول چند روز گذشته، عوامل وزارات اطلاعات از زندان رجایی شهر در کرج بازدید نموده و  شاهرخ زمانی، صالح کهندل، سعید منصوری، خالد حردانی و فرزاد مددزاده را تهدیده کرده اند که چنان دست از فعالیت های سیاسی خود برندارند، با مرگ رو به رو خواهند شد.

«شبکۀ همبستگی کارگری» تمامی فعالین سندیکایی، حقوق بشری و سوسیالیست ها را فرامی خواند تا با خواست آزادی فوری و بی قید و شرط شاهرخ زمانی از زندان، از او حمایت نمایند. می توانید حمایت خود را از طریق صفحۀ فیس بوک «شاهرخ زمانی را آزاد کنید»* اعلام نمایید.

شبکۀ همبستگی کارگری

30 سپتامبر 2013

 http://www.iwsn.org/index.php/campaigns/99-shahrokh-6months

https://www.facebook.com/freesharokh

میلیتانت

سایت گرایش مارکسیست های انقلابی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *