پیام همبستگی کارگران ترکیه با کارگران پلی اکریل

همقطاران گرامی،

ما به عنوان برادران و خواهران طبقاتی شما در درون و حول «انجمن همبستگی بین المللی کارگران» با صمیمانه ترین حس همبستگی، به مبارزات شرافتمندانۀ شما در طی چند هفته درود می فرستیم. ما به عنوان کارگرانی از ترکیه، می خواهیم که بدانید قلباً با شما هستیم.

کارفرمایان و دولت های آنان در سرتاسر جهان تنها سرگرم محاسباتی هستند که سود آنان را بیش تر و بیش تر کند. آن ها اهمیتی نمی دهند که کارگران در شرایط مهلکی به سر می برند، از امنیت شغلی و سایر حقوق ابتدایی بی بهره هستند، و دچار سوانح کار می شوند. شرایط در ایران تفاوتی نمی کند، و چه بسا بدتر نیز هست. شما برادران و خواهران طبقاتی گرامی ما مجبورید که تحت شرایطی به مراتب دشوارتر زندگی و کار کنید. اما حاکمان هرگز قادر به سرکوب مبارزۀ طبقۀ کارگر ایران و هر جای دیگر جهان نبوده اند. و شما نمونۀ زنده و حاضر آن هستید.

ما نیز به عنوان برادران و خواهران طبقاتی شما در خاک ترکیه، جایی که تشکل زدایی، بَرون سپاری و تمامی اشکال ربودن حق و حقوق کارگران شایع است، علیه این سیستم بردگی مبارزه می کنیم و فریاد می زنیم که این مبارزه، مبارزه ای جهانی است. هر بی عدالتی در حق کارگری در گوشه ای از دنیا، هر یورش به حقوق آنان، بی عدالتی و یورشی علیه همۀ ماست.

poly-ecryl

همقطاران گرامی،

ما با تمام وجود از مطالباتی که در مبارزۀ شرافتمندانۀ خود مطرح کرده اید، اعلام حمایت می کنیم. می توانید اطمینان داشته باشید که انجمن ما تلاش خواهد کرد تا صدای شما از سوی کارگران ترکیه شنیده شود. پایداری شما، پایداری ماست، عزم شما، عزم ماست، موفقیت شما نیز موفقیت ماست! با یک چنین ایمانی است که آرزوی کامیابی شما را در مبارزه تان داریم.

زنده باید مبارزۀ شرافتمندانۀ کارگران پلی اکریل!

زنده باد مبارزۀ بین المللی طبقۀ کارگر!

نابود باید نظام سرمایه داریِ کارمزدی!

انجمن همبستگی بین المللی کارگران (UID-DER)

 http://en.uidder.org

۹ دسامبر ۲۰۱۳

ترجمۀ فارسی: شبکۀ همبستگی کارگری (IWSN)

میلیتانت

سایت گرایش مارکسیست های انقلابی ایران